Translate

wtorek, 16 czerwca 2009

Wzorowy Sklep Maja – blanka.nextore.pl (ROBIbooks)


Czy docenienie naszej pracy przez osoby trzecie, a w szczególności przez firmę z którą współpracujemy, może mieć wpływ na nasze jeszcze większe zaangażowanie w to co robimy?
Oczywiste jest, przynajmniej w moim przypadku, że tak, jak najbardziej!
Nie ukrywam, że wyróżnienie jakie mnie spotkało, a właściwie moją księgarnię ROBIbooks, mile mnie zaskoczyło.
Wiele miesięcy mozolnej pracy w poszukiwaniu rozwiązań nareszcie przyniosły realne efekty.
Jednak nie osiągnąłbym tego, gdyby nie klienci, którzy mi zaufali!
To głównie Wam, drodzy czytelnicy, zawdzięczam ten sukces:)
I teraz chciałbym Wam serdecznie podziękować za zaufanie jakim mnie obdarzyliście.
Mam nadzieję, że nigdy Was nie zawiodę.

Dziękuję Zarządowi Firmy NEXTRANET.PL, patronowi i założycielowi sieci sklepów do której moja księgarnia należy, za wyróżnienie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

adtxt