Translate

niedziela, 30 sierpnia 2009

Trafiona przez piorun




"... W tym dniu - był to deszczowy piątek - szliśmy razem z moim mężem w stronę wydziału stomatologii, by wziąć parę potrzebnych książek.
Ja i mój siostrzeniec szliśmy razem pod małym parasolem. Mój mąż miał płaszcz nieprzemakalny i szedł wzdłuż muru głównej biblioteki, by uchronić się przed deszczem. Podczas gdy omijaliśmy kałuże, nie zauważyliśmy, jak zbliżyliśmy się do alei drzew i gdy przeskakiwaliśmy większą kałużę, trafił w nas piorun, który był tak silny, że się zwęgliliśmy. Mój siostrzeniec umarł na miejscu."



To jest wstęp do niesamowitej historii pewnej Pani z Kolumbii- dr. Gloria Polo.
Źródło: http://www.gloriapolo.net/

--------------------------------------------------------

"Stałam u bram nieba i piekła"
Osobiste świadectwo pani dr Glorii Polo do pobrania za darmo (e książka-plik pdf)
na podanej poniżej stronie:

http://robibooks.com.pl/Trafiona przez piorun.pdf





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

adtxt