Translate

piątek, 18 marca 2016

Ciekawy eksperyment


Kilka dni temu postanowiłem zrobić mały eksperyment.


Postanowiłem sprawdzić jakie jest zainteresowanie dodatkową pracą/zajęciem wśród pracujących na etat i osób prowadzących swój biznes.


Wysłałem wiadomość do dwóch grup z mojej listy adresowej o identycznej treści:
Czy chcesz dodatkowo co miesiąc zarobić min.1000 zł ?
Jeżeli tak, to obejrzyj to video [link do filmu]

Byłem przekonany, że ludzie pracujący na etat (zarabiający z reguły do 2 000zł netto) będą w zdecydowanej większości osób chcących dodatkowo zarobić.

Pomyliłem się, tylko 15% z nich wyraziło zainteresowanie, a 70% z tych 15% podjęło wyzwanie.

Natomiast z grupy osób prowadzących swój biznes, aż 60% było zainteresowanych dodatkowym źródłem dochodu, a 80% z nich zdecydowało się na współpracę.

Zastanawiający wynik, prawda?

Zobacz co spowodowało, że tyle osób prowadzących swoją działalność (biznes) zdecydowało się na kolejne źródło zarabiania pieniędzy > Dodatkowe Źródło Dochodu

--------------------------------





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

adtxt