Translate

wtorek, 23 marca 2010

WIOSNA, ACH TO TY!

"Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty ..."


Po długiej i mroźnej zimie nareszcie jest!
WIOSNA!
Zwiastun lepszych,radosnych dni!
Słowa cytowanej piosenki Marka Grechuty, oddają w pełni to co czuję: radoć i optymizm.
Mam nadzieję, a właściwie jestem pewien, że również Tobie, te pierwsze, piękne wiosenne dni dały radość i więcej optymizmu.

Zatem, aby uczynić zadość mej radości, ogłaszam specjalną wiosenną promocję tylko dla Takich osób, jak Ty:)


Profesor EDGARD Poleca!Audio Kursy o 25% 
TANIEJ!

-------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

adtxt